joi, 28 iulie 2016

Întrebări și răspunsuri ceas cu gps pentru copii




Bine ai venit pe blogul KidGPS.

Dacă ai ajuns până aici înseamnă că te gândești să cumperi un ceas cu gps pentru copii.

După aproape 1000 de bucați vândute în România și aproape 900 de clienți multumiți ne-am gândit că ar fi bine să punem pe hârtie cele mai întâlnite întrebări despre ceasurile cu gps Wonlex.

Haideți să o luăm pas cu pas și în ordine pentru ca tu să ințelegi mai bine despre ce este vorba.

Deci, să începem.


Cartela SIM

Q: Ce format trebuie să aibă cartela?
A: Cartela pe care trebuie să o folosești în ceasul cu gps trebuie să fie în format micro.

Q: Am nevoie de abonament?
A: Nu neapărat. Poate să fie o cartela prepay de la unul dintre cei trei mari operatori din România: Vodafone, Orange sau Telekom.

Q: Cât internet consumă?
A: Cartela SIM trebuie să aibă credit cel puțin 1 Euro, dar cel mai important este să aibă un pachet de date de cel puțin 100mb pe lună.

Deasemenea înainte de a introduce cartela în ceas trebuie să îi dezactivezi pin-ul și să aibă activată opțiunea de caller ID. Acesta din urmă te va ajuta mai tarziu pentru ca ceasul să recunoască numerele de telefon care sună și să permită apelarea celor agreate și blocarea celorlalte numere.

Q: Cum se instalează cartela?
A: În funcție de modelul ales sunt două modalități de a instala sim-ul in smartwatch: Prima este prin partea laterală a ceasului, îndepărtând protecția de silicon, iar a doua este prin îndepartarea capacului din spate a dispozitivului utilizând mini-șurubelnița primită o dată cu ceasul. Pe pagina de produs este specificată metoda de introducere a sim-ului.

Q: De ce nu am semnal GSM?
A: Ceasul funcționează în sistem GSM. Dacă cartela sim este buna înseamnă ca problema poate să fie de la antena din interiorul ceasului. Il poți returna și vei primi altul în schimb fără nicio problemă.


Aplicația SeTracker

Acum că am terminat cu partea de hardware putem trece la software.

Aplicația cu care funcționează produsele Wonlex se numește SeTracker.


Q: Funcționeaza pe Android? Dar pe iOS?
A: Da si Da. Ceasurile funcționează la fel de bine și pe sistemul Android și pe iOS. Poți downloada aplicația scanând codul QR din manual sau de pe cutia produsului sau o poți cauta manual în Play Store sau magazinul pentru aplicații al iOS.

Q: Cum îmi fac cont?
A: Procesul foarte simplu și este detaliat în instrucțiunile pe care le vei gasi în colet. Cel mai important este ID-ul ceasului pe care îl vei gasi pe capacul dispozitivului si pe care îl poți introduce manual sau îl poți scana cu camera telefonului.

Q: De ce mi se spune că ID-ul meu există deja?
A: Nu se intamplă foarte des însă cateodată un client tasteaza incorect id-ul lui. Există o șansă foarte mică ca id-ul tastat incorrect să fie exact id-ul ceasului tău. Rezolvarea este simplă. Ne contactezi la service.kidgps@gmail.com și noi îți vom pune la dispoziție un alt ID.

Q: Cum pot afla id-ul meu în caz că l-am pierdut?
A: ID-ul tău unic îl poți afla și din numarul IMEI al ceasului. Taie primele 4 cifre din numarul IMEI și vei rămâne cu cele 10 cifre ale ID-ul. Acesta se mai află si lipit în telefon sub baterie.

Q: Ce fac dacă am pierdut parola și numele de utilizator?
A: Ne poți contacta și noi îți vom reseta id-ul. Vei putea apoi să îți creezi un cont nou.


Poziția

GPS/LBS/WIFI/AGPS Ce inseamna? De ce am o eroare mare de poziție?
Probabil că ai cumparat acest ceas exact pentru acest lucru. Să poți localiza copilul oriunde s-ar afla și al ține departe de pericole. Aceasta este funcția principală a ceasului cu gps pentru copii și vom încerca să îți explicăm mai jos ce înseamnă mai exact pozitie GPS, AGPS, LBS sau WiFi.


Q: Cum funcționează poziționarea?

Până în momentul de fața ceasurile cu gps de pe piață au 3 metode a obține o poziție a dispozitivului.

GPS. Este cea mai precisă poziție pe care o poți obține. Eroarea este de maxim 15m. Această poziție este obținută cu ajutorul sateliților însă ca la orice dispozitiv cu GPS, fie telefon sau orice altceva este obtinută doar când ceasul se află în aer liber. Aici intervine WIFI-ul.

WiFi. Atunci cand dispozitivul se află în interiorul clădirilor te poți baza pe poziția WIFI. Aceasta nu este chiar la fel de exactă ca cea GPS însă suficient pentru a putea afla exact unde se află micuțul tău. Precizia acestei metode este de 20-30m. Poziția WIFI este obținută cu ajutorul rețelelor wireless din zona (și cum stim deja, oriunde te-ai afla în oraș gasești o rețea wifi – nu contează dacă are parolă sau nu). Fiecare rețea are o adresa mac și transmite o poziție precisa. Ceasul depistează această pozitie și o preia. Nota: Pe pagina de produs vei gasi informații despre existența WIFI pentru modelul respectiv.

LBS. Poziția LBS este obținută de la cel mai apropiat turn GSM. Acesta are o eroare substanțiala de până la 500m. Dacă modelul tău are doar GPS și LBS în momentul când ceasul se alfă în interior vei obține numai pozitia LBS.

AGPS. Sau Assisted GPS înseamnă un GPS îmbunătățit. Modelele care au această caracteristică găsesc mult mai rapid poziția la inițializare.

Q: Cum pot să efectuez un apel cu smartwatch-ul pentru copii?
A: După ce ai setat ceasul și ai creat un cont în aplicație vei putea începe să adaugi contacte în Settings->Contacts. Vei putea să adaugi maxim 10 numere de telefon plus trei numere cu apelare rapidă pentru cele trei butoane ale dispozitivului 1,2 și butonul SOS.

Q: Dacă copilul apasă butonul SOS și eu nu aud apelul ce se întâmplă?
A: Dacă micuțul tău are nevoie de ajutor este nevoie doar să apese butonul SOS. În cazul în care nu auzi apelul lui ceasul cu gps va suna la următoarele numere de telefon respectiv pozițiile 2 și 3 setate de tine. Acesta va încerca 2 cicluri de apeluri.
Q: Cum pot să „trag cu urechea”?
A: Trebuie doar să setezi numărul tău în Settings->Monitoring și să dai click pe ok. Ceasul va iniția un apel către tine fără ca posesorul să realizeze (nu se va aprinde ecranul) și tu trebuie doar să răspunzi. Vei auzi imediat ce se petrece în jurul copilului sau ce vorbește.

Q: Pot trimite mesaje vocale către ceas?
A: Da puteți. Cu ajutorul aplicației poți înregistra mesaje vocale care se trimit automat, exact ca în WhatsApp.

Q: Sun ceasul însă sună ocupat. Ce sa fac?
A: Asigurați-vă că ați introdus numărul dumneavoastră la una dintre cele trei poziții de urgență.Dacă nu este un număr de apelare urgentă verificați să fie introdus în lista de contacte. Ceasul este setat ca să respingă alte apeluri de la alte numere decat cele permise de dumneavoastră. Dacă aceste condiții au fost îndeplinite și tot sună ocupat verificați să nu fie setat modul „nu deranja” în aplicatie.

Q: În aplicație primesc mesajul „device offline” sau „equipment not conected to the internet”. Cum rezolv?
A: Urmați cu atenție pașii de configurare detaliați în instrucțiunile primte în limba Română.

Q: Care este raza de acțiune a ceasului?
A: Ceasul poate fi urmărit de pe telefonul dumneavoastră oriunde v-ați afla sau oriunde s-ar afla în lume atat timp cât are conexiune la internet și semnal GSM.

Q: Eu am nevoie de internet?
A: Da, trebuie și dumneavoastră să aveți conexiune la internet.

Q: Sunt rezistente la apă?
A: În funcție de model va fi specificat în pagina de produs gradul de rezistență la apă/praf.

Q: Ceasul emite radiații? Este sigur pentru copilul meu?
A: Ca orice telefon, ceasul deasemenea emite radiații însă acestea sunt mult sub limita standard impusă. Ne puteți contacta pentru va pune la dispoziție un certificat de conformitate în legatură cu radiațiile emise.

Q: Ce garantie am pentru acest produs? Dați si factură?
A: Garantia oferita de producator este de 12 luni. In cazul unor defectiuni care se constata ca sunt din cauza producatorului ceasul va fi schimbat in termen de maxim 2 saptamani. Aveti deasemenea posibilitatea de retur in 14 zile daca nu sunteti satisfacut de produs.


Dacă mai ai întrebări la care nu ne-am gândit sau de care am uitat ne poți lăsa un coment și îți vom răspunde în cel mai scurt timp.

Nu uitat să ne vizitezi www.kidgps.ro

87 de comentarii:

  1. Nu am primit instrucțiuni despre cum potrivesc ceasul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Verificati cu atentie in colet. In caz ca le-ati aruncat asteptam un mail la service.kidgpsro@gmail.com

      Ștergere
  2. Buna ziua ma un ceas Q50 si nu arata E de la internet, iar cand incerc sa ma conectez cu aplicatia spune ca dispozitivul ezte of line . Ma puteti ajuta cu o informatie? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur. Cel mai probabil nu este configurat. Trimiteti-ne va rog un mail la service.kidgps@gmail.com pentru a va indruma

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara ce pot face in cazul in care eu am bagat pin ca sa poata functiona corect ceasul?acum imi apare pe ceas sim 1 pin.Va rog sa ma ajutati!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Acum este blocat din cauza pin-ului.In instructiuni este specificat sa dezactivati pin-ul nu sa il activati. Trebuie sa scoateti cartela sim, sa dezactivati pin-ul si sa asteptati sa se termine bacteria si sa se inchida singur. Apoi il incarcati si reluati procesul de configurare. Va multumim

      Ștergere
  5. Buna ziua

    Am achizitionat un ceas gw300 si am 2 intrebari:
    1: Pot sa dezactivez functia de shutdown astfel incat copilul sa nu mai poata sa inchida ceasul de la buton(din greseala sa nu)
    2: Se poate instala aplicatia pe 2 terminale? astfel incat sa poata vedea 2 utilizatori aplicatia setracker pentru acelasi smartwach.

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua

      Da. Daca ceasul este conectat cu aplicatia posesorul nu poate inchide
      ceasul din butonul de on/off

      Da. Puteti instala pe oricate telefoane doriti. Trebuie doar sa
      folositi acelasi user name si parola ca atunci cand ati creat contul.

      Ștergere
  6. Buna seara,ceasul se poate incarca la o priza normala??multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. ver:G36CR_V2.00_2016.02.29_16.23.32;
    ID:6005250982;
    imei:357860052509821;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:600S;
    bat level:24;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(100);
    pw:123456;Buna seara din nou am tr.mesaj imi apare ce v am tr.mai sus,imi apare device offline.va rog sa ma ajutati.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Setarile par sa fie in regula. Va rugam sa va asigurati ca sim-ul are date mobile incluse. Daca este un sim nou trebuie activet.Va rugam introduceti-l in telefon si incercati sa accesati internetul utilizand date mobile.

      Ștergere
  8. Buna ziua, am un GW900 si nu imi arata functia GPS, pot vedea in aplicatie doar functia LBS. Va rog sa ma ajutati sa folosesc fuctia GPS. Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. La acest model in lipsa semnalului GPS veti avea pozitia LBS. In aer liber veti avea GPS

      Ștergere
  9. Buna ziua,device of line (ceas gv 900)
    trimis mesaj
    primit raspuns:
    ver:G36S_0.96_HENG_V1.00_1.10_2016.04.26_14.56.31;
    ID:6105212268;
    imei:357461052122689;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:60s;
    batlevel:41;
    language:0
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRSOK(100);

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Configuratia ceasului este ok. Verificati daca cartel are date incluse si credit. Introduceti cartela in telefon si incercati sa accesati internetul utilizand date mobile. Daca sim-ul este nou asigurati-va ca este activat initial in telefon.

      Ștergere
  10. Buna ziua!Ceasul poate fi urmărit de pe doua dispozitive(telefoane)?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Da, sigur, instalati aplicatia si pe al doilea telefon si utilizati acelasi user si parola ca la inregistrare.

      Ștergere
  11. Dacă fetița mea l-a închis fără sa-și dea seama,(la scoala) eu îl pot deschide? Sau nu are o astfel de funcție?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu il puteti decat inchide de la distanta, nu si deschide In mod normal se poate inchide doar daca pierde pentru moment semnalul de date. In restul cazurilor posesorul nu il poate inchide

      Ștergere
  12. Buna ziua. Cum pot folosi functia de monitoring din SE tracker. Pe ce trebuie sa apas? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. In SeTracker 1 se numeste monitoring iar in SeTracker 2, Voice Care

      Ștergere
  13. Buna ziua am un smartwatch Q50 si nu reușesc sa ma conectez scrie device is offline

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Daca ceasul gps copii a fost achizitionat de la noi va rugam un mail la service@kidgps.ro

      Ștergere
  14. ceasul poate fi folosit si in Belgia?

    RăspundețiȘtergere
  15. 1.Exista vreo aplicatie de monitorizare a ceasului si pe calculator nu pe telefon?
    2. Cum se sterg sau la cat timp dispar reward-urile trimise catre ceas? Doar daca le sterg din aplicatie?

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua. 1. Nu din pacate. 2. Da

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua. Cum setez ora?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ora pentru ceas gps copii se seteaza automat de catre retea. Trebuie doar sa setati fusul orar din aplicatia SeTtracker

      Ștergere
  18. Buna ziua aplicatia nu mai merge scrie eroare retea ce pot face ?

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut, am achizitionat ceas GW900 introduc sim si cere PIN-ul cum il introduc?

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua. Cum este mentionat si in instructiuni trebuie sa scoateti pin.ul cartelei inainte sa introduceti sim.ul in ceas

    RăspundețiȘtergere
  21. am achizitionat un ceasa W105.Incerc sa setez din aplicatia Setracker2 si imi da mesaj de ceas oprit.Ce este de facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna seara. acest model nu este comercializat de magazinul nostru. noi avem doar modele originale Wonlex. Va rugam contactati vanzatorul

      Ștergere
  22. Buna ziua. Am introdus cartela cu internet activ pe ea , dar nu trimite mesajul de sos și nu inițiază apeluri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna seara. asigurati-va ca sim-ul din ceas are credit.

      Ștergere
  23. Buna ziua. La inregistrarea in aplicatie dupa ce introduc adresa de email, nr. telefon ,parola imi cere sa confirm codul de inregistrare.....apas iconita cu scanarea dar nu confirma codul,ce sa fie oare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. In functie de model trebuie sa introduceti id-ul sau reg code. Nu trebuie sa introduceti codul imei

      Ștergere
  24. Cum pot activa functia monitorizare spion la GW900S? In specificatii scrie: "Functie monitorizare spion. Puteti asculta ce se intampla in jurul ceasului."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna seara. Functia o gasiti sub numele de "monitoring" in SeTracker 1 sau "Voice care" in SeTracker 2

      Ștergere
  25. Ajutati-ma si pe mine. In telefon imi spune dispozitivul este oprit. Nu mă pot conecta cu ceasul.

    ver:G36S_0.96_TFT_HENG_V1.00_1.10_2016.05.26_16.22.13;
    ID:6005324061;
    imei:357860053240616;
    ip_url:agpse.3g-elec.com;
    port:8001;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:60S;
    bat level:90;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:NO(85);

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Nu aveti setat nici serverul pentru europa nici apn-ul. Va rugam sa trimiteti catre ceas sms-urile de configurare

      Ștergere
  26. Buna ziua,
    Am un ceas GW300 si nu reusesc sa-l sincronizez cu aplicatia. Am citit tot ce s-a scris, am incercat toate codurile, am schimbat cartela cu una care deja functioneaza in alt cras similar si tot device offline imi apare
    ver:G36S_0.96_SHU_V1.00_1.1.0_2016.10.13_17.27.35;
    ID:6005569679;
    imei:357860055696799;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:60S;
    bat level:99;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(51);

    Va rog sa ma ajutati.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Ceasul pare setat corespunzator. Va rugam sa utilizati SeTracker 2. Sa creati contul pentru acest ceas si sa va asigurati ca sim-ul are date mobile

      Ștergere
  27. Buna seara
    Am achizionat un ceas q50, primesc mesaj
    dispozitiv neconectat.
    SeTracker1
    ver:G36S_0.96_SHU_V1.00_1.1.0_2016.10.22_11.29.12;
    ID:8308104446;
    imei:352483081044465;
    ip_url:52.28.132.157.8001;
    port:0;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:60S;
    bat level:80;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(100);

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua !
    Eu nu pot da pe pedometru. In rest functioneaza perfect. Nici in aplicatie nu imi apare functia healt. De pe ceas nu stiu pe ce sa apas sa-mi apara functia pedometru. Multumesc !!

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua !
    Eu nu pot da pe pedometru. In rest functioneaza perfect. Nici in aplicatie nu imi apare functia healt. De pe ceas nu stiu pe ce sa apas sa-mi apara functia pedometru. Multumesc !!

    RăspundețiȘtergere
  30. Fără cartele se aprinde,când introduc cartela cu net sta aprins pe hello și atat

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna ziua!
    Am achizitionat un Smartwatch GPS tracker U11. Ceasul are trei butoane: Mom -pe partea dreapta, Dad si butonul pornire/oprire pe partea stanga.
    In manualul primit, se mentioneaza un buton SOS, care nu esita pe acest model. Am setat lista de numere de la care poate primi apeluri, am setat 4 numere in agenda si 2 numere de urgenta. Nu stiu cum sa asociez numarul de telefon pentru butonul Dad.

    Ma puteti auta?

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Acest model de ceas cu gps nu este comercializat de magazinul nostru. Va rugam sa contactati vanzatorul. Site.ul nostru este www.kidgps.ro

      Ștergere
  32. am cumparat unceas cu ceas gps GW100 touch de la dv...pe care l.am folosit cu succes...acum vreau sa schimb cartela pentru al folosi cu alt numar...cum procedez ? il resetez ? daca da ...cum? sau fac setarile ca la prima cartela
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca este acelasi operator nu este nevoie sa schimbati nimic. Daca este alt operator retrimiteti sms pt apn corespunzator

      Ștergere
  33. ver:G65_V2.00_2015.09.01_10.33.07;
    ID:8308496796;
    imei:352483084967969;
    ip_url:52.28.132.157.8001;
    port:0;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:600S;
    bat level:96;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(95);
    pw:123456;

    Dispozitivul este oprit,

    Va rog ajutor, multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Ati pus gresit punct dupa 157 la server. Trebuie sa fie virgula 8001 la acest smartwatch copii

      Ștergere
  34. ver:G65_V2.00_2015.09.01_10.33.07;
    ID:8308496796;
    imei:352483084967969;
    ip_url:52.28.132.157.8001;
    port:0;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    upload:600S;
    bat level:96;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(95);
    pw:123456;

    Dspozitivul.este oprit
    Rog ajutor
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua, am achizitionat un model gw 1000. Copilul meu a blocat ecranul de pornire cu un cod, a introdus un model (screen block) si nu-si mai aminteste modelul. Cum putem debloca? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua. Incercati pw,123456,factory# va reseta ceasul la setarile din fabrica.

    Daca nu functioneaza va rugam sa contactati departamentul de service pentru a verfica cu producatorul ce se poate face. Doar in cazul in care a fost achizitionat de la noi

    RăspundețiȘtergere
  37. Functia Monitoring functioneaza cu minute sau cu internet?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceasurile cu gps folosesc minute pentru functia monitoring in aplicatia SeTracker

      Ștergere
  38. Buna ziua am achizitionat un dead cu gps w101 iar cand incerc sa ma connected imi spune ca dispozitivul este inchis de ce

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Magazinul nostru comercializeaza doar produse originale Wonlex. Va rugam contactati vanzatorul. Noi suntem www.kidgps.ro . Va recomandam sa il returnati si sa achizitionati originalul

      Ștergere
  39. Cum de pot adăuga numere la "Friends" pe GW1000?

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua , doar o intrebare:Daca cumpar un astfel de ceas cu gps si sim si il dau cadou cuiva din Spania , il poate folosi acolo sau trebuie cumparat din tara respectiva? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua. Functioneaza si in Spania insa atunci cand va hotarati ce operator o sa folositi este nevoie sa ne dati un mail pentru a va indruma in setarea ceasului pentru conexiunea la date mobile. In principiu va dam APN-ul. smartwatch copii

      Ștergere
  41. Buna seara, daca am pierdut (furat) ceasul, i-l mai pot gasii(ceasu nu mai are baterie). Daca da, cum i-l pot gasi? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna seara , am achizitionat de la dvs. ceasul GW700 , iar fata mea si-a dat ceasul jos de la mana si nu ma avertizat nimic din aplicatia setracker 2. Este ceva de facut ? Si de unde se da sonorul la ceas ? Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Acest model de smartwatch copii cu gps nu are aceasta functie.

      Ștergere
  43. Buna seara , am achizionat ceasul GW700 de la dvs. , iar cand fata mea a dat jos ceasul de la mana afara la joaca , aplicatia Setracker2 nu m-a avertizat. Si de unde se da sonorul la ceas ? Ce pasi trebuie sa urmez ? Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna seara. Va rog un raspuns la intrebarea: cum schimb ora de vara la un smartwatch GW1000?
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna, cum pot reseta ceasul..l'am facut cadou si utilizatorul nu poate sa l foloseasca.
    A pus sim ul lui si cand a apelat m'a apelat pe mine si pe cei setati de mine.
    Cum poate reseta ceasul?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna ziua ,
    Va mai rog odata pentru modelul GW700 , achizionat de la dumnebavoastra , sa imi trimite-ti sau sa postati bpozitia cartelei , cum se introduce in ceas. Nu am gasit nimic prin descrierea acestui ceas , si ce fel de cartela sa introduc (micro sau nano) ?
    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Dragos. Cartela trebuie sa fie micro si se introduce cu partea decupata in dreapta si circuitele in sus. Trebuie sa faca un click si sa ramana in slot. Trebuie eventual apasata mai adanc pana face click.

      Ștergere
    2. Va multumesc , inca odata , de promptitudine !
      Ce aplicatie trebuie sa folosesc la acest tip de ceas (GW700) , setracker , setracker 2 sau setracker 3 ?

      Ștergere
    3. Smartwatch copii gps. Utiilizati SeTracker 2

      Ștergere
  47. Nu primesc niciun mesaj de la cartela din ceas

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna seara. Am schimbat cartela in ceas si softul nu il mai vede, imi da raspunsul ca dispozitivul este oprit. Unde pot modifica numarul de telefon al ceasului in cont. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna seara. Am schimbat cartela in ceas si softul nu il mai recunoaste, imi da raspunsul ca dispozitivul este oprit. Unde pot modifica datele contului, adica sa introduc noul numar de telefon al ceasului. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna ziua. Din cate vad softul nu permite modificarea numarului de telefon al ceasului. Am schimbat cartela in ceas si nu reusesc sa modific datele in contul pe care l-am creat la pornirea softului.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  51. Bună am achiziționat și noi un q50 am urmat toți pași dar orice aplicație as încerca să folosesc scrie device is ofline. Mă puteți ajuta

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna ziua.
    Am achizitionat un ceas GW900. Am reusit intr-un final sa il conectam la aplicatie. Acum avem o alta problema. Nu reusim sa setam al doilea numar pe care il poate apela. Direct. am incercat in toate modurile si singura optiune este sa schimbam numarul intre noi.

    In rest toate celelalte setari functioneaza OK.


    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna seara! Am achizitionat un ceas de la d-voastra pe care l-am setat in aplicatie, dar ulterior l-am returnat si inlocuit cu un alt model (GW 100). Cand am reinstalat aplicatia, aceasta il vede ca si dispozitiv si pe cel returnat. Cum il pot sterge pe acela? Din aplicatie exista posibilitatea"sterge", dar nu se sterge nicicum. Multumesc pentru ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua,
    Am achizitionat un ceas wonlex gw300
    Ma intereseaza daca merge si in reteaua Digi,pentru ca nu IMI ia semnalul.
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna ziua,
    Am achizitionat de la dumneavoastra un ceas wonlex gw300
    Ma intereseaza daca merge si in reteaua digi,pentru ca nu IMI gaseste semnalul
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna ziua, cum dezinstalez un ceas din aplicatia SeTracker 2. Am al doilea ceas cu acelasi numar de telefon si aplicatia cred ca le incurca pentru ca nu-l pot folosi pe al doilea ceas daca primul nu este deschis... Multumesc,

    RăspundețiȘtergere
  57. ver:G72F_V1(JT)_HW_1.20_2017.03.14_10.12.42;
    ID:1208269982;
    imei:357412082699824;
    ZCM:812908126979827;
    ip_url:52.28.132.157;
    port:8001;
    center:;
    slave:;
    sos1:;
    sos2:;
    sos3:;
    profile:1;
    upload:60S;
    bat level:76;
    language:0;
    zone:0.00;
    GPS:NO(0);
    GPRS:OK(80);

    Nu merge in aplicatie... tot offline arata. Stie cineva de ce?

    RăspundețiȘtergere